dilluns, 20 de juny del 2011

CIM ASSOLIT, 3 DE 7

Per fi arriben notícies, i de les bones, HAN FET CIM. Enhorabona a tots set, sou els millors.

Ara mateix, dilluns, els nostres expedicionaris es troben al CB. A continuació donem una breu explicació del succeït aquests dies enrera, ja sense suposicions.

Dimecres 15, tal com es va dir, dia d’aclimatació. Destacar que en arribar a l’alçada prevista, sobre els 4800 mts, es van trobar un helicòpter estavellat contra unes roques, que donava molta impressió.


Dijous 16, dia de descans.



Divendres 17, dia d’atac. La jornada comença a les 2:00 de la matinada amb una nit clara i estrellada. La pujada es realitza per la cara cara nord. Tot rutllava bé, forces, ànims, horari, temps..., fins que aquest últim cap allà a les 12:00 del migdia va canviar totalment, donant pas a un cel totalment tapat, poca visibilitat, vent, fred, neu; cosa que va fer que tinguessin que desviar-se en la pujada i atacar el cim per la cara Est. L’esforç va ser enorme, i així ho confirmen les 18’5 hores totals d’aventura. Però l’important es que van fer CIM, i sobretot que van ser tots set, i que tots es troben magníficament bé. Aquella mateixa nit la van passar evidentment al C1 .




Dissabte 18, dia de descans al C1 després de la gran fita aconseguida.


Diumenge 19, sorpresa. Nou intent de pujada al cim Oest, però una altre vegada el mal temps els va impedir pujar per aquesta banda. Ja era igual, perquè, l’objectiu ja estava a la butxaca. Això se’n diu anar “sobrats”.


Dilluns 20, avui. Baixada del C1 al CB.


Dimarts 21, baixar amb els magnífics 4x4 fins al poble i d’allà a l’hotel de Mineralniye Vody.

Part de les forces i energia que han tingut, es deu a la molt bona alimentació que han tingut tots els dies, proporcionada per una gran cuinera. Que li donin una estrella “Michelín”, “ale”.

Hem sembla que ara ja només queda que els nostres amics ens puguin penjar en el blog fotos de tota aquesta aventura.






Por fin llegan noticias, y de las buenas, HAN HECHO CIMA. Enhorabuena a los siete, sois los mejores.Ahora mismo, el lunes, nuestros expedicionarios se encuentran en el CB.




A continuación damos una breve explicación de lo sucedido estos días atrás, ya sin suposiciones.




Miércoles 15, tal como se dijo, día de aclimatación. Destacar que al llegar a la altura prevista, sobre los 4800 mts, se encontraron un helicóptero estrellado contra unas rocas, que daba mucha impresión.


Jueves 16, día de descanso.




Viernes 17, día de ataque. La jornada empieza a las 2:00 de la madrugada con una noche clara y estrellada. La subida se realiza inicialmente por la cara Oeste, en vez de la cara norte, ya que estaba totalmente prohibido por alto riesgo. Todo iba bien, fuerzas, ánimos, horario, tiempo ..., hasta que este último a eso de las 12:00 del mediodía cambió totalmente, dando paso a un cielo totalmente cubierto, poca visibilidad, viento, frío, nieve, lo que hizo que tuvieran que desviarse en la subida y atacar la cumbre por la cara Este. El esfuerzo fue enorme y así lo confirman las 18'5 horas totales de aventura. Pero lo importante es que hicieron CIMA, y sobre todo que fueron los siete, y que todos se encuentran magníficamente bien. Esa misma noche la pasaron evidentemente el C1.




Sábado 18, día de descanso en el C1 después de la gran meta conseguida.



Domingo 19, sorpresa. Nuevo intento de subida a la cima por la Oeste, pero otra vez el mal tiempo les impidió subir por esta banda. Ya era igual, porque el objetivo ya estaba en el bolsillo. Esto se llama ir "sobrados".


Lunes 20, hoy. Bajada del C1 al CB.


Martes 21, bajar con los impresionantes 4x4 hasta el pueblo, y de allí al hotel de Mineralniye Vody a dormir en una cama como dios manda.




Parte de las fuerzas y energía que han tenido, se debe a la muy buena alimentación que han tenido todos los días, proporcionada por una gran cocinera. Que le den una estrella "Michelín", "ale".



Me parece que ahora ya sólo queda que nuestros amigos nos cuelguen en el blog fotos de toda esta aventura.






4 comentaris:

  1. Oleeeeeeee!!!!
    Mi más sincera enhorabuena a los 7!!
    Disfutad de lo que os queda.

    ResponElimina
  2. Felicitats, sou uns craks!!!
    Una abraçada molt gran

    Jaume i Joana

    ResponElimina
  3. Por fin!!!! Después de días de incertidumbre, todo ha salido genial!!
    Un abrazo fuerte para todos y un beso GIGANTE para el "maño", que ya es todo un montañero consagrado!

    Nos vemos pronto!!! :) :)

    ResponElimina
  4. Eo nois, moltes felicitats per l´èxit. Amic Ivan, espero veure´t ben aviat perquè ens ho expliquis tot.

    Una abraçada.

    ResponElimina