dimecres, 9 de gener del 2013

PETATE TROBAT !!! -- CAMINO PENITENTES

El somriure d'Iván ho diu tot, "és miiiiio". Tot l'equip està molt animat i impacients d'iniciar la gran caminada.


La sonrisa de Iván lo dice todo, "es miiiiio". Todo el equipo está muy animado e impacientes de iniciar la gran caminata.

Ara que l'aventura segueix el seu ritme, aquest matí tocava anar a l'agència i oficina del Parc a llegir i signar els permisos corresponents per poder accedir, això sí, previ pagament, "money, money". Se'ls veu molt concentrats en la lectura, ves a saber el que posa.



Ahora que la aventura sigue su ritmo, esta mañana tocaba ir a la agencia y oficina del Parque a leer y firmar los permisos correspondientes para poder acceder, eso sí, previo pago, "money, money". Se les ve muy concentrados en la lectura, ves a saber lo que pone.


Ara amb tota la documentació en regla i en mà, toca muntar-se en la "fragoneta" i dirigir-se ja a la població de Penitentes, estació d'esquí formada per diversos allotjaments hotelers. La sortida de Mendoza cap Penitents estava prevista a les 14:45 i la durada de viatge és d'unes tres hores. Esperem no arribin cansats, però de tota manera que aprofitin aquesta nit per dormir en un lloc còmode i calentet, perquè a partir de demà ja toca dormir sobre roca volcànica, i no crec que estigui molt calenteta.





Ahora con toda la documentación en regla y en mano, toca montarse en la "fragoneta" y dirigirse ya a la población de Penitentes, estación de esquí formada por varios alojamientos hoteleros. La salida de Mendoza hacia Penitentes estaba prevista a las 14:45 y la duración de viaje es de unas tres horas. Esperemos no lleguen cansados, pero de todas formas que aprovechen esta noche para dormir en un lugar cómodo y calentito, por que a partir de mañana ya toca dormir sobre roca volcánica, y no creo que esté muy calentita.

5 comentaris:

  1. Ara entenc lo de la pèrdua d'un petate de l'expedició, era la penitència per poder anar a Penitentes!!!. Una vegada situats a l'escenari, i ja que esteu a terres volcàniques, mireu de trobar un lloc on pugui neixer un volcà, posar-se a sobre, esperar que peti i .... apa!, a dalt del cim d'una volada i sense cansar-se. Nota: L'altra alternativa és pujar caminant. Quina trieu? Salut. Gorri

    ResponElimina
  2. Eiiiii Ivan!!! Te guardamos el fuerte, por aquí todo controlado ;D
    Que vaya muy bien la expedición y tener mucho cuidado!!!
    Los Maneritas te mandan muchos besos!!!

    Lluis, Raul y Alba

    ResponElimina
  3. Amic Ivan, celebro lo del petate. Para tu información , esta vez me he preocupado que el cabezón del Antoñito esté al corriente de todo. Como ya sabes que está peleado con la informático, ya me tienes haciendole el resumen diario para que el chiquillo esté informado; básicamente que cuando nos encontremos no se quede descolgao, pobrecillo.
    Buen nene, seguimos en contacto.

    Una encaixada.

    ResponElimina
  4. Esto ha sido solo una pruebecilla para poner los nervios a prueba, ahora todo va a ir sobre ruedas! Ánimo a los 4, que sois muy grandes!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Hola Ivan, me alegro mucho que apareciera tu petate, seguro que esto te a dado un "subidon" de animos, aunque a ti no te hace falta por que como ya te he dicho eres un maquina.
    Un abrazo fuerte para ti y tus compañeros de expedicion.
    RAFA-SUSANA-MARTA-VICTOR

    ResponElimina