divendres, 11 de gener del 2013

COMENCEN A CAMINAR, DESTÍ: CONFLUENCIA

A hores d'ara encara no disposem d'informació directa dels nostres expedicionaris sobre l'esdevingut en la jornada d'ahir, a causa suposo de la falta d'internet. De totes formes el plà continua.

Ahir dijous tocava començar a caminar. El destí era Confluència, que és el primer campament d'aproximació cap a Plaza de Mulas (campament base de l'ascensió). Comfluencia està situat a 3200 mts, i a unes 3 hores desde Penitentes.

El inici del camí es realitza pel Pont de l'Inca a 2720 mts, situat a la Quebrada dels Horcones, i en uns 25 minuts s'arriba a la Laguna de los Horcones a 2850 mts. Aquí es realitza el control d'accés al parc. El sender segueix la seva ascensió de forma tranquil · la i molt ben marcat fins arribar la zona anomenada Confluencia, destí final de l'etapa.

Avui divendres dedicaran el dia a aclimatar i per això realitzaran una ascensió a la zona anomenada Plaça França, a 4200 mts, que discorre per la ruta Sud del Aconcogua, i des de la qual es pot observar la seva imponent paret Sud.


Respecte a la meteorologia, aquesta es presenta per als propers dies una mica variable segons l'altura, amb alguna petita precipitació sobre els 3000 mts, alternant clars i núvols i amb temperatures entre 13 C º i 16 Cº. El vent serà feble. Sobre els 4000 mts les condicions seran iguals encara que amb un petit descens de les temperatures. En fi, que no hi ha excusa per caminar, caminar i caminar.


Esperem donar més detalls en les pròximes hores.

Laguna de los Horcones

Confluencia: punto de unión
Ruta Noroeste: ruta escogida

Campamento Confluencia
En estos momentos todavía no disponemos de información directa de nuestros expedicionarios sobre lo acontecido en la jornada de ayer, debido supongo a la falta de internet.

Ayer Jueves tocaba empezar a caminar. El destino era Confluencia, que es el primer campamento de aproximación hacia Plaza de Mulas (campamento base de la ascensión). Confluencia está situado a 3200 mts, y a unas 3 horas desde Penitentes.

El incio del camino se realiza por el Puente del Inca a 2720 mts, situado en la Quebrada de los Horcones, y en unos 25 minutos se llega a la Laguna de los Horcones a 2850 mts. Aquí se realiza el control de acceso al parque. El sendero sigue su ascensión de forma tranquila y muy bien marcado hasta llegar la zona denominada Confluencia, destino final de la etapa.


Hoy viernes dedicarán el día a aclimatarse y por ello realizaran una ascensión a la zona denominada Plaza Francia, a 4200 mts, que discurre por la ruta Sur del Aconcogua, y desde la cual se puede observar su imponente pared Sur. 


Respecto a la meteorología, esta se presenta para los próximos días un poco variable según la altura, con alguna pequeña precipitación sobre los 3000 mts, alternando claros y nubes y con temperaturas entre 13 Cº y 16 Cº. El viento será débil. Sobre los 4000 mts las condiciones serán iguales aunque con un pequeño descenso de las temperaturas. En fin, que no hay excusa para caminar, caminar y caminar.

Esperamos dar mas detalles en las próximas horas.

3 comentaris:

  1. Hola nois, esperem tenir notícies vostres ben aviat , no ens tingueu penjats com quan el Mckinley, quin patir....
    Ivan, ya he probado los palos de mi mujer y van pedrita, te voy a pasar por la piedra en Andorra.

    Ànimus !!!!

    ResponElimina
  2. Esperemos que todo marche según lo previsto! Seguro que sí!! :D :D

    ResponElimina
  3. Hola!!!! que tal va todo espero que vaya muy bien.
    os seguiremos cada dia.

    ANIMOS

    Víctor

    ResponElimina