dimarts, 8 de gener del 2013

PRIMER DÍA EN TERRES ARGENTINES

Aquí tenim la primera foto dels nostres expedicionaris a l'arribada a l'aeroport de Buenos Aires, el nom oficial és Aeroport Internacional Ministre Pistarini, però comunament conegut com Aeroport Internacional d'Ezeiza. Van arribar aquest matí sobre les 9:00 hora local, i a continuació es dirigien a tramitar el vol intern que els portarà a la ciutat de Mendoza a 760 m d'altitud. L'arribada està prevista per a aquesta tarda. El vol de Roma a Buenos Aires els ha deixat una mica cansats, però tenen moltes ganes de començar a caminar per terra ferma, encara que sigui tot pujada (jeje).

Un cop allà es desplaçaran a la localitat de Penitentes. Aquesta localitat acull el centre d'esquí a la província de Mendoza a 25 km de la frontera entre l'Argentina i Xile. En principi segons programació haurien d'arribar avui Dimarts, però l'arribada a Mendoza està prevista per a la tarda i el que no es jo és si els donarà temps a recórrer els 170 km que els separa (recordem que allà són 4 hores menys). Com són del Egan, tot pot passar, no hi ha horaris normals, no hi ha rutes normals, ja sabeu molts del que parlo. En fi, esperarem properes notícies.

Aeroport de Buenos Aires
Aquí tenemos la primera foto de nuestros expedicionarios a la llegada al aeropuerto de Buenos Aires, cuyo nombre oficial es Aeropuerto Internacional Ministro Pistarini, pero comunmente conocido como Aeropuerto Internacional de Ezeiza. Llegaron esta mañana sobre las 9:00 hora local; y a continuación se dirigian a tramitar el vuelo interno que les llevará a la ciudad de Mendoza a 760 mts de altitud. La llegada está prevista para esta tarde. El vuelo de Roma a Buenos Aires les ha dejado un poco cansados, pero tienen muchas ganas de empezar a caminar por tierra firme, aunque sea todo subida (jeje).

Una vez allí se desplazarán a la localidad de Penitentes. Dicha localidad alberga el centro de esquí en la provincia de Mendoza a 25 km de la frontera entre Argentina y Chile. En principio según programación deberían llegar hoy Martes, pero la llegada a Mendoza está prevista para la tarde y lo que no se yo es si les dará tiempo a recorrer los 170 km que les separa (recordemos que allí son 4 horas menos). Como son del EGAN, todo puede pasar, no hay horarios normales, no hay rutas normales, ya sabeís muchos de lo que hablo. En fin, esperaremos próximas noticias.

2 comentaris:

  1. Vosotros ya en Argentina y nosotros preparados ya para seguiros...Besos. Pili y Julio.

    ResponElimina
  2. Hola nois, des de Torroella de Montgrí també us estem seguint. Us desitgem que tingueu una bona ruta per encarar amb força el cim. Amic Ivan, a la camiseta del Elbrus ya me puedes ir añadiendo ésta azulita que me gusta mucho; me preparas un paquetito y te marcas un regalazo cuando nos veamos en Andorra.

    Una abraçada per tots.

    ResponElimina